Tüm Ürünlerde Ücretsiz Kargo! Kredi Kartına Taksit Avantajı KENDİN TASARLA

Alışveriş Sepeti

0

Sepetiniz Boş

Alışveriş Yap

S.S.S.

S.S.S.

Sıkça Sorulan Sorular

 

 İçindekiler;

 

Firma Soruları

Ürün Soruları

Sipariş Soruları

Ödeme Soruları

Teslimat ve Montaj Soruları

 

 

Firma Soruları

Neden Creo Mobili ?

Müşterilerimiz, vücut sağlığı ve gelişimi için en uygun çalışma koşullarını sağlamak istediklerinde bizimle çalışmayı tercih ederler. Firmamız, sağlıklı bir şekilde büyüyüp gelişmeleri için ergonomik tasarımlı, kaliteli malzemelerden üretilen ve uygun fiyatlı Çalışma Masası Modelleri sunar. Ayrıca, müşteri memnuniyetine önem vererek, ürünlerimizin müşterilerimizin ihtiyaçlarını tam olarak karşıladığından emin olmak için titizlikle çalışırız. Bu nedenle, müşterilerimiz hem sağlıklı ve güvenli bir ürün alırken, hem de ihtiyaçlarına uygun şekilde tasarlanmış bir ürünle memnun kalırlar.

 

Alış verişten Memnun Kalır mıyım?

Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için çok önemlidir. Firmamız, yüksek kaliteli Çalışma Masası Takımları Modelleri ve Fiyatları ile müşterilerimize en iyi hizmeti sağlamayı hedefler. Ayrıca, ürünlerimizin üretiminden nakliyesine kadar her adımda kalite kontrol süreçlerimizi sıkı bir şekilde uygularız. Bu nedenle, ürünlerimizin müşterilerimizin beklentilerini karşıladığından emin oluruz. Eğer herhangi bir sorun yaşarsanız, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Tüm bu nedenlerle, alışverişinizden memnun kalacağınıza inanıyoruz.

 

Alışveriş süreci Nasıl İşliyor?

Web sitemizde bulunan Telefon veya WhatsApp iletişim kanallarından bize ulaşabilir ya da iletişim formunu doldurarak sizi aramamızı sağlayabilirsiniz. Böylece müşteri temsilcimiz sizi arar ve sipariş öncesi süreçte, size ürünlerimiz hakkında bilgi verir. İhtiyaçlarınız doğrultusunda nasıl bir ürün almanız gerektiği hakkında size yardımcı olur. Fiyatlandırma ve ödeme seçenekleri hakkında detaylı bilgilendirme sağlar. Ayrıca, siparişlerinizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

 

Sipariş sonrası süreçte ise, siparişinizin durumu hakkında size düzenli güncellemeler sağlayacağız. Ürünlerinizin üretim ve teslimat takibini yaparak size bilgi vereceğiz. Ürünlerimizin nakliye sırasında hasar görme riskini minimize etmek için, sevkiyat öncesi tüm ürünlerimiz kalite kontrol sürecinden geçiriyoruz ve ambalajları titizlikle kontrol ediyoruz. Ürünlerinizin teslimatı sırasında da, kargo firması ile yakından çalışarak size yardımcı olacağız.

 

Siparişinizin sorunsuz teslim edilmesini sağlamak memnuniyetiniz için çok önemlidir. Bununla birlikte almış olduğunuz hizmeti ve sipariş deneyimini bizimle paylaşmanız da bizim için son derece önemli. Bu yüzden Sizden gelen yorumları ve paylaşımları İnstagram ve Facebook hesaplarımızda paylaşarak memnun müşterilerimizi referans olarak sizlere sunmak istiyoruz.

 

Ayrıca bir diğer referans kaynağımız ise “Google Yorumlar” sayfasında yapacağınız yorumlardır.

 

Sonuç olarak; Sipariş öncesi ve sonrası süreçlerde, müşterilerimizin her türlü soru ve sorunlarıyla ilgileniyor, her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor ve bunu paylaşmaktan memnuniyet duyuyoruz.

 

Ürünlerinizi Görebileceğimiz Mağazanız Var mı?

Evet! Aşağıdaki mağazalarda ürünlerimizi görebilirsiniz.

 

Berrak Mobilya

 

Adres    :              Masko Mağaza 13-A Blok, No:23 Başakşehir-İstanbul

Tel          :              +90 542 541 08 16

E-posta :              info@creomobili.com.tr

 

 

Ürün Soruları

Ürünlerin Garanti Süresi Ne Kadar?

https://creomobili.com.tr dan satın almış olduğunuz tüm ürünlerin 2 yıl resmi garantisi bulunmaktadır. Bununla birlikte 10 yıla kadar yedek parça ve servis hizmetimiz devam etmektedir.  Kullanım talimatlarında bulunan talimatlar ve kullanım amacı dışında gerçekleşen hasarlar garanti kapsamında değildir. Detaylı bilgi için Lütfen Garanti Koşulları bölümünü inceleyin ya da ürünle birlikte gönderilen kullanım talimatnamesi ve garanti koşulları dokümanını inceleyebilirsiniz.

 

Ürünleri  Tek Tek Alabilir miyim?

Çalışma Masası Modelleri opsiyonel parçalarına göre dilediğiniz özellikte sipariş edebilirsiniz. Bütün ürünleri tek tek ya da takım olarak sipariş edebilirsiniz. Bu konuda Müşteri Temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaktır. Ya da https://creomobili.com/ sayfamızdan detaylı inceleyebilirsiniz.

 

Hangi Ürün Kategorilerinde Üretim Yapıyorsunuz?

Creo Mobili olarak aşağıdaki ürün kategorilerinde üretim yapmaktayız.

 

Çalışma Masası Modelleri

Çalışma Sandalyesi Modelleri

Dinamik Tabureler

Kesonlar

Genç Odası Dolapları

Genç Odası Karyolaları

Sipariş Soruları

Nereden Sipariş Verebilirim?

Siparişinizi https://creomobili.com/ sitemizden iletişime geçerek Müşteri Temsilcimiz ile oluşturabilirsiniz.

 

Mağazalarımızı  ziyaret edip ürünlerimizi görerek sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Aşağıdaki linklerden Pazar yeri mağazalarımıza ulaşabilir ve sipariş verebilirsiniz.

 

https://www.trendyol.com/magaza/creo-mobili-m-746296?sst=0

 

https://www.hepsiburada.com/magaza/creo-mobili 

 

Yurt Dışından Sipariş Verebilir miyim?

Evet, Avrupa ülkeleri başta olmak üzere Bütün Dünyaya satışımız bulunmaktadır. Teslimat detayları için Müşteri Hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

 

 

 

Ödeme Soruları

Nasıl Ödeme Yapabilirim?

https://creomobili.com/ sayfamızdan yapacağınız siparişlerde ödemelerinizi aşağıdaki yöntemlerle yapabilirsiniz.

 

Resmi iban numaralarımıza Havale/EFT ile,

Mail order veya link yönlendirmesi yapılarak Kredi Kartı ile

Havale/EFT yöntemi ile ödeme yapacağınız siparişlerde %10 iskonto uygulanır.

 

Kredi kartı ile ödeme yapacağınız siparişlerde Tek çekim ödemelerde %7 iskonto uygulanır.

 

4 takside kadar vade farksız taksit imkanı bulunmaktadır. Vade farksız taksit yapılan Kredi Kartları aşağıdaki gibidir.

 

Bonus Kartlar

World Kartlar

Maximum

Axess

Cart Finans

Ödeme İptali ve İade

Yapılan ödemeler ödeme yöntemine göre belirli şartlara bağlı olarak iptal ya da iade edilebilir. Havale/ EFT ve Kredi Kartı ödemelerine göre farklılık göstermektedir.

 

Havale/EFT Ödeme İptal

Herhangi bir sebepten ötürü sipariş iptali olması durumunda havale veya EFT ile yapılan ödemeniz sipariş iptal onayının akabinde 3 iş günü içinde gerçekleştirilir. Ürün iadelerinde ise iade edilen ürün teslim tarihinden itibaren 3 iş günü içinde paranız hesabınıza gönderilir.

 

Kredi Kartı Ödeme İptali

Kredi Kartı ile yapılan ödemelerde ise iade şartları şöyledir.

 

Tek Çekim ve Taksitli ödemelerde mesai saatleri içinde talep edilen iptallerde hemen kartınıza iade edilir.

 

Ödeme gününden sonraki günlerde gelen iptal talepleri Tek çekimlerde kartınıza iade edilir. Ancak paranın kartınıza düşmesi bankanızın şartlarına göre bir hafta veya 10 günü bulabilmektedir.

 

Taksitli yapılan Kredi Kartı ödemelerinde ise iadeler kartınıza taksitler halinde yansıyacaktır.

 

 

 

Teslimat ve Montaj

Teslimat Ücreti Ödeyecek miyim?

Türkiyenin bütün şehirlerine kargo ile ücretsiz teslimat yapılmaktadır. Şehir merkezlerinden uzakta bir bölgede ikamet ediyorsanız ve kargo firması o bölgeye teslimat yapamaz ise şehir merkezinde belirleyeceğiniz bir adrese teslimat yapabiliriz ya da ilave bir ücret karşılığı ikamet adresinize kadar ürünleri teslim edebiliriz. Böyle bir durumda fiyat ile alakalı müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

 

Ürün Demonte mi?

Evet, Ürünlerimiz demonte olarak gönderilmektedir.

 

Ürünlerin Montajını Kim Yapacak?

Ürün montajı sizin tarafınızdan yapılmaktadır. Ürünlerin içinde kullanım kılavuzu ve garanti belgesi ile birlikte montaj şemaları da bulunmaktadır. Ayrıca dokümanlarda montaj videolarına ulaşabileceğiniz QR kodlar mevcuttur. YouTube sayfamızdan da montaj videolarına ulaşabilirsiniz.

 

Ürünlerin Teslimat Süresi Ne Kadar?

Ürünleriniz En geç 15 gün içinde kargoya teslim edilmektedir.

 

Türkiye’nin Her yerine Gönderim Yapıyor musunuz?

Türkiye'nin bütün şehir merkezlerine teslimat yapılmaktadır. Merkez dışında kargonun ulaşamadığı yerler için ilave kargo ücreti talep ettiğiniz bölgeye göre değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerimizden alabilirsiniz.

 

Teslimat Yapılan Üründe Eksik/Hasar Durumu Olursa Ne Yapmalıyım?

Teslimat sırasında gelen irsaliye ile sipariş ettiğiniz ürünleri karşılaştırarak kontrol ediniz. Hasarlı ya da Eksik ürün söz konusu olduğunda kargo firması yetkilisine durumu bildirip tutanak altına almanızı rica ederiz. Ürünü teslim aldığınızda kargo firmaları sonrasında sorumluluk kabul etmemekte görevlerini tam olarak yerine getirdiklerini öne sürebilmektedir. O yüzden hasarlı ürünü teslim almamanız ve mutlaka tutanak ile kayıt altına almanız çok önemlidir. Sonrasında https://creomobili.com/ adresinden bizimle iletişime geçerek durumu müşteri temsilcisi arkadaşlarımıza bildirmeniz yeterlidir. Sorununuz en kısa sürede çözüme kavuşturulacaktır.